Zur Navigation | Zum Inhalt
Zmiana segmentacji Klientów w PKO BP PDF Drukuj Email
03.08.2008.

W najbliższym czasie PKO BP wprowadzi nową segmentację usług. 0,5 mln klientów, o miesięcznych dochodach od 3 do 20 tys. zł, zaoferuje obsługę w ramach bankowości osobistej. Natomiast bankowością prywatną obejmie 60 tys. klientów - pisze "Parkiet".

Bank szykuje rewolucję w usługach dla najzamożniejszych klientów. Dotychczas na każdego z prawie 600 doradców przypadało około 1000 klientów. W praktyce wyglądało to tak, że klient VIP mógł liczyć tylko na lepsze warunki lokaty czy kredytu, gdy przyszedł do oddziału. W przypadku infolinii korzystali z tej samej obsługi, co klienci masowi. - To zaczęło się zmieniać - właśnie zakończyliśmy projekt wydzielenia odrębnej infolinii - mówi "Parkietowi" Jolanta Rycerz, dyrektor zarządzający pionem sprzedaży detalicznej.

Teraz w PKO BP podejście do obsługi bogatych Polaków ma się diametralnie zmienić. Jednym z pierwszych kroków jest wyraźne wydzielenie i znaczne poszerzenie segmentu bankowości osobistej. Znajdą się w nim klienci z miesięcznymi dochodami w przedziale 3-20 tys. zł.

Bankowość prywatną bank będzie oferował osobom o dochodach przekraczających 20 tys. zł lub aktywach o minimalnej wartości 500 tys. zł. Natomiast klientom, dysponującym aktywami o wartości powyżej 1,5 mln zł zaoferuje doradztwo finansowe.

Źródło: Parkiet

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Komentarze użytkowników

Świetnie!!
Zmiany są wskazane aby sie rozwijać!!!
Ciekaw jestem jaki przyniesie to efekty!!

Napisał Krzysiek, dzień 08/08/2008 o 10:04

 1 
Strona 1 z 1 ( 1 Komentarze użytkowników )
©2006 MosCom
Polska wersja JoomlaPL Team

Dodaj swój komentarz do tego artykułu...Zmiana segmentacji Klientów w PKO B... ...

Wpisz swój komentarz poniżej.

(wymagane)

(wymagane)

Twój e-mail nie będzie wyświetlany na stronie - to informacja dla administratora