Zur Navigation | Zum Inhalt
Raiffeisen Club celuje w klientów mających 150 tys. euro PDF Drukuj Email
17.08.2008.
 Jak dowiedziała się gazeta „Parkiet” w 2008 roku Raiffeisen Bank planuje wydać na inwestycje w bankowość prywatną kilka milionów złotych.

„Do końca roku zamierzamy otworzyć trzy nowe placówki w prestiżowych lokalizacjach w Poznaniu, Katowicach i Warszawie. Będą one przeznaczone wyłącznie do obsługi zamożnych klientów. W 2009 roku planujemy inwestycje w kolejne placówki w różnych miastach Polski” - mówi Małgorzata Anczewska, Dyrektor Departamentu Bankowości Prywatnej Raiffeisen Banku.

Z nieoficjalnych informacji które pozyskała gazeta wynika, że koszt jednego oddziału znacznie przekracza milion złotych. Ulepszaniu infrastruktury mają również towarzyszyć nakłady na marketing.

W ubiegłym roku Raiffeisenowi udało się pozyskać 573 nowych Klientów (wzrost o 11 proc) – w tym roku ten wzrost winien utrzymać się na podobnym poziomie. Raiffeisen oferuje jedne z najniższych na rynku progów wejścia dla klientów private bankingu. Polepszenie sytuacji gospodarczej kraju nie wpłynęło na wzrost tych minimow. Niemniej Raiffeisen rozważa podwyżkę progów.

„W naszej srategii na kolejne lata planujemy podwyższyć je o 300 tys. zł, ale już teraz skupiliśmy się na pozyskiwaniu klientów o aktywach przekraczających 150 tys. euro”w – podkreśla Dyrektor Anczewska.

Źródło: www.parkiet.com

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Komentarze użytkowników
Dodaj swój komentarz do tego artykułu...Raiffeisen Club celuje w klientów m... ...

Wpisz swój komentarz poniżej.

(wymagane)

(wymagane)

Twój e-mail nie będzie wyświetlany na stronie - to informacja dla administratora