Zur Navigation | Zum Inhalt
Platynowa karta w Deutsche Bank PBC PDF Drukuj Email
13.10.2008.

Klienci private banking z Deutsche Bank PBC otrzymali w końcu produkt na który długo oczekiwali. Bank wspólnie z MasterCard wprowadził bowiem do oferty kartę kredytową Deutsche Bank Platinum.

DB_Platinum_awers_visual.jpg


Karta dostępna będzie tylko dla osób zamożnych z dochodami na poziomie minimum 10 tysięcy netto. Wyposażona w chip i limit sięgający nawet 200 tys. złotych, zapewni bezpieczeństwo i swobodę finansową nawet najbardziej wymagającym Klientom. Limit kredytowy karty rozpoczyna się od 20.000 zł, oprocentowanie wynosi: 14,9% - 17,9%. Wraz z realizowaniem operacji z wykorzystaniem karty istnieje też możliwość zniesienia opłaty rocznej.

Głównym wyróżnikiem karty Deutsche Bank Platinum  jest jej multi-funkcjonalność, czyli połączenie w jednym produkcie wielu przydatnych rozwiązań i usług.

Oprócz rozbudowanych funkcji kredytowych posiadacze karty będą mogli korzystać między innymi z usługi Priority Pass. Jest to międzynarodowa przepustka do ponad 500 VIP-owskich saloników na 300 lotniskach całego świata, która niezależnie od linii lotniczej oraz klasy biletu, pozwala posiadaczowi karty i towarzyszącym mu osobom oczekiwać na samolot w spokojnych, ekskluzywnych miejscach, z dala od zgiełku i tłoku panującego zazwyczaj na lotniskach. Co więcej, posiadacz karty zwolniony jest z opłaty za wstęp do VIP roomu, co pozytywnie wyróżnia kartę  Deustche Bank na tle konkurencji.

Bogaty pakiet Assistance zapewnia posiadaczowi karty szybką pomoc i informację w codziennych sytuacjach związanych z domem, samochodem, zdrowiem czy kwestiami prawnymi.  Pomoc w holowaniu samochodu, zorganizowanie domowej wizyty lekarskiej lub naprawy zepsutego komputera czy darmowa porada prawna, to tylko niektóre sytuacje,
w których z pomocą przyjdzie nam karta Deutsche Bank Platinum.

Radość z zakupów zapewni program rabatowy „Strefa Rabatów”, gwarantujący nie tylko atrakcyjne zniżki dla płacących kartą, ale również dostęp do najlepszych na rynku stylistów, którzy podczas osobistego spotkania przygotują niepowtarzalną propozycję nowego wizerunku dopasowaną do stylu i sposobu życia Klienta.


Szymon Kuchciak – Dyrektor Biura Kart Kredytowych Deutsche Bank PBC S.A.

Wprowadzenie do oferty kart kredytowych stanowi ważny element poszerzania gamy produktów Deutsche Bank PBC dla Klientów indywidualnych. By stać się właścicielem karty, nie trzeba posiadać w banku rachunku. Oferta obejmuje 4 produkty skierowane do różnych grup Klientów. Użytkownikom z segmentu Consumer Finance oferowana jest karta db kredyt. Pozostałe karty: Silver, Gold i Platinum dostępne będą z logo Deutsche Bank. Najbardziej prestiżowym produktem jest karta Platinum, skierowana do Klientów segmentu Private Banking.

Pod względem zastosowania kart rozróżniamy dwie grupy Klientów. Dla pierwszej z nich, do której kierujemy ofertę Gold i Platinum, karta jest głównie narzędziem rozliczeniowym. Dla tej grupy ważne są atrakcyjne funkcjonalności, usługi dodatkowe, ubezpieczenia, które zapewnią swobodę, komfort i bezpieczeństwo. Dla drugiej grupy Klientów karta jest źródłem finansowania, podobnie jak kredyt gotówkowy czy konsolidacyjny. Z myślą o nich powstała karta db kredyt.

Nasze produkty są przejrzyście posegmentowane. Warto zaznaczyć, że nie idziemy z trendem obserwowanym na rynku, który zakłada, że zarabiając już 750 zł można zostać posiadaczem złotej karty. Aby zostać użytkownikiem karty Gold lub Platinum Deutsche Bank, trzeba uzyskiwać wyższe przychody pozwalające na zabezpieczenie wyższych limitów, który w przypadku karty Platinum wynosi nawet do 200 000 zł.

Najważniejszą cechą naszych nowych kart jest ich multifunkcjonalność. W jednym produkcie, połączyliśmy wiele funkcji i rozwiązań, które są dla Klientów ważne. Karty Deutsche Bank PBC łączą w sobie rozwiązania zarówno dla tych osób, dla których karta jest głównie narzędziem rozliczeniowym, jak i dla tych, dla których jest po prostu jedną
z form kredytu. Ważnym elementem oferty jest również bezpieczeństwo przejawiające się w wyposażeniu kart w chip, możliwość nadania własnego kodu PIN, ustalanie indywidualnych limitów transakcyjnych, czy rozbudowane pakiety ubezpieczeniowe. Mocną stroną oferty jest odpowiednia segmentacja i wysoka jakość usług dodatkowych. Tym samym z jednej strony sygnalizujemy, że każdy kolejny, wyższy produkt prezentuje wartość dodaną w stosunku do niższego. Z drugiej strony zapewniamy wszystkim użytkownikom kart, niezależnie od segmentu, określony zestaw funkcjonalności „dostępny dla każdego”. Karty Deutsche Bank PBC łączą w sobie rozwiązania zarówno dla tych Klientów, dla których karta jest narzędziem rozliczeniowym, jak i dla tych, dla których jest jedną z form kredytu.

 

Paweł Rychliński - Dyrektor Generalny Przedstawicielstwa MasterCard Europe w Polsce

Wierzymy, że wspierając Deutsche Bank we wprowadzaniu na polski rynek tak szerokiej, szytej na miarę konkretnych grup klientów gamy kart kredytowych zwiększymy dynamikę rozwoju rynku kart w Polsce. Ufam, że pomoże w tym precyzyjna strategia segmentacji klientów Deutsche Bank – mówi Paweł Rychliński, dyrektor generalny Przedstawicielstwa MasterCard Europe w Polsce i dodaje - MasterCard od wielu lat współpracuje z Deutsche Bank na świecie, teraz jesteśmy partnerami również w Polsce.

 

źródło: Departament Komunikacji Deutsche Bank PBC

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Komentarze użytkowników
Dodaj swój komentarz do tego artykułu...Platynowa karta w Deutsche Bank PBC ...

Wpisz swój komentarz poniżej.

(wymagane)

(wymagane)

Twój e-mail nie będzie wyświetlany na stronie - to informacja dla administratora