Zur Navigation | Zum Inhalt
World Luxury Award 2009 dla Deutsche Bank PBC PDF Drukuj Email
06.12.2009.

Serwis internetowy Deutsche Bank PBC poświęcony bankowości prywatnej – http://www.eliteprivatebanking.pl/ - został uhonorowany Finalist Award w prestiżowym, międzynarodowym konkursie World Luxury Award 2009, w ramach którego przyznawane są nagrody za najlepsze projekty reklamowe w segmencie dóbr luksusowych.

World Luxury Award jest największym międzynarodowym konkursem oceniającym działania marketingowe w zakresie dóbr luksusowych. Od lat nagradza firmy, jak również osoby indywidualne za kreatywne podejście w kwestii komunikacji wizualnej
w tym specyficznym i niezwykle wymagającym sektorze, ze szczególnym uwzględnieniem reklamy, designu i multimediów. To jedyny na świecie konkurs poświęcony w całości ocenie działań kluczowych producentów, działów marketingu oraz agencji reklamowych zajmujących się dobrami luksusowymi.

W tym roku, międzynarodowe jury konkursu World Luxury Award składające się z ekspertów w dziedzinie komunikacji wizualnej nagrodziło – w kategorii Finansów - serwis internetowy www.eliteprivatebanking.pl dedykowany usługom z zakresu bankowości prywatnej Deutsche Bank PBC.

Strona internetowa to jeden z ważnych elementów strategii komunikacji marketingowej w zakresie bankowości prywatnej. Zawiera ona informacje dotyczące rozwiązań produktowych, dostępnych w ramach private banking. Zależało nam również na tym, aby szata graficzna, stworzona przy wykorzystaniu zaawansowanych narzędzi technologicznych, obejmowała elementy wizualne przeniesione bezpośrednio z naszych placówek specjalizujących się w bankowości prywatnej - Regionalnych Centrów Inwestycyjnych. To swego rodzaju pomost pomiędzy światem wirtualnym a rzeczywistym. Prestiżowe wyróżnienie World Luxury Award przyznane serwisowi przez jury konkursu World Luxury Award jest dla nas potwierdzeniem tego, że nasze działania uznane zostały za innowacyjne i odpowiadające potrzebom najzamożniejszych Klientów – mówi Joanna Izdebska, Dyrektor Departamentu Marketingu Deutsche Bank PBC.

Serwis internetowy www.eliteprivatebanking.pl został kompleksowo opracowany przez agencję kreatywną Ars Thanea. – Chcieliśmy zaprezentować tak ekskluzywne usługi, jak te dostępne w ramach bankowości prywatnej, w sposób wyszukany wizualnie i dający odbiorcy poczucie uczestniczenia w czymś wyjątkowym, a zarazem nowoczesny i zgodny z najnowszymi trendami projektowania serwisów internetowych – podkreśla Krzysztof Kończyk, Project Manager w Departamencie Marketingu Deutsche Bank PBC.

źródło: Deutsche Bank PBC

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Komentarze użytkowników
Dodaj swój komentarz do tego artykułu...World Luxury Award 2009 dla Deutsch... ...

Wpisz swój komentarz poniżej.

(wymagane)

(wymagane)

Twój e-mail nie będzie wyświetlany na stronie - to informacja dla administratora