Zur Navigation | Zum Inhalt
Platynowy Serwis Concierge dla Klientów Private Banking BRE Banku. PDF Drukuj Email
10.07.2005.
BRE Bank, wspólnie z Europ Assistance Polska, przygotował dla Klientów Private Banking unikalną propozycję. Od 11 lipca posiadacze kart kredytowych VISA Gold oraz VISA Platinum mogą bezpłatnie korzystać z telefonicznego serwisu informacyjno-organizacyjnego, który pozwala na zaaranżowanie dla Klienta dowolnej usługi, skorzystanie z serwisu awaryjnego w razie problemów technicznych w domu lub samochodzie, uzyskanie informacji o podróżach, turystyce, rozrywce, służbie zdrowia itp. Platynowy Serwis Concierge jest dostępny dla Klientów Private Banking BRE Banku przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Koszty usług i ich organizacji po uprzednim zaakceptowaniu, pokrywa Klient. Platynowy Serwis Concierge dla Klientów BRE Banku organizuje Erop Assistance Polska. Rocznie Europ Assisatnce interweniuje w około 7,5 mln. spraw, obejmując ochroną ponad 100 milionów osób w przeszło 200 krajach. Więcej informacji na stronie www BRE Banku i u doradców.
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Komentarze użytkowników
Dodaj swój komentarz do tego artykułu...Platynowy Serwis Concierge dla Klie... ...

Wpisz swój komentarz poniżej.

(wymagane)

(wymagane)

Twój e-mail nie będzie wyświetlany na stronie - to informacja dla administratora