Zur Navigation | Zum Inhalt
Moda na jachty PDF Drukuj Email
04.01.2013.

Moda i jachty od zawsze współgrały ze sobą, to naturalna synergia dwóch bardzo specyficznych dziedzin designu. Najmodniejsze stroje od najlepszych projektantów są niewątpliwie w swoim żywiole na pokładzie luksusowego jachtu błyszcząc w intymności uprzywilejowanych admiratorów bądź zachwycając szersze grono widzów na pokładzie super jachtu zacumowanego gdzieś w ekskluzywnej marinie Wybrzeża Lazurowego.

Dwie najmocniejsze polskie marki z dziedziny jachtingu i mody rozpoczęły współpracę nad globalną kampanią marketingową mającą na celu szeroko zakrojoną promocję luksusu z najwyższej półki sygnowanego dumnie: MADE IN POLAND.

Stocznia Sunreef Yachts, założona przez francuskiego biznesmena-wizjonera, Francisa Lapp’a, z powodzeniem zwodowała ponad 60 jachtów żaglowych, motorowych i super jachtów podczas pierwszej dekady swojego istnienia, stając się tym samym liderem w tej niszy.

Marka modowa LA MANIA, strategiczny partner Sunreef Yachts, stworzona przez Joannę Przetakiewicz, jej dyrektor kreatywną, okazała się największym sukcesem modowym na rynku polskim ostatnich lat i błyskawicznie uzyskała powszechne uznanie i podziw. Nieskazitelne wykończenie i nowoczesne projekty zostały również docenione przez największego dyktatora mody, Karla Lagerfelda, który objął patronat honorowy LA MANII.

Wiosną 2012 roku obie marki zostały zaproszone przez Polskie Ministerstwo Gospodarki do udziału w międzynarodowych forach biznesowych odbywających się w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Arabii Saudyjskiej i Chinach. Podczas tych konferencji Francis Lapp i Joanna Przetakiewicz ustalili wspólną strategię promocji najwyższej klasy luksusu z Polski na światowej scenie. Minionego lata partnerzy rozpoczęli swoją współpracę sesją zdjęciową najnowszej kolekcji LA MANIA wiosna / lato 2013 na pokładzie jachtu 70 Sunreef Power DAMRAK II zorganizowanej na Lazurowym Wybrzeżu.

We wrześniu 2012 r., stocznia Sunreef Yachts została strategicznym partnerem podczas pokazu mody LA MANIA w Warszawie. Kilka dni później zaprezentowano selekcję najpiękniejszych kreacji wieczorowych LA MANIA podczas spektakularnych obchodów 10-lecia Sunreef Yachts w Cannes na targach jachtowych Festival de la Plaisance. Wydarzenie uświetniła obecność gościa specjalnego, byłego Prezydenta RP, Lecha Wałęsy - żywej legendy i laureata Pokojowej Nagrody Nobla.

Dzięki obecności Sunreef Yachts na całym świecie, oraz dynamicznej ekspansji LA MANII (czego dowodem są butiki w luksusowym domu towarowym Harrods w Londynie i Excelsior w Mediolanie), partnerzy są na najlepszej drodze ku zdobyciu świata luksusu z właściwym sobie rozmachem.

W grudniu 2012 roku Sunreef Yachts towarzyszył LA MANII podczas otwarcia następnego butiku we Wrocławiu, gdzie gościem specjalnym była Małgorzata Socha. Kolejne otwarcie przewidziane jest na 16 stycznia 2013 w Gdyńskim domu handlowym Klif.

Więcej informacji na temat obu marek: www.sunreef-yachts.com oraz www.lamania.eu

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Komentarze użytkowników
Dodaj swój komentarz do tego artykułu...Moda na jachty ...

Wpisz swój komentarz poniżej.

(wymagane)

(wymagane)

Twój e-mail nie będzie wyświetlany na stronie - to informacja dla administratora