Zur Navigation | Zum Inhalt
Private Banking w Millennium PDF Drukuj Email
25.04.2014.

Pomimo pozornego zastoju w obszarze private banking, ten sektor bankowości cały czas podlega sukcesywnym przemianom. O wskazanie kierunków rozwoju poprosiliśmy Dyrektora Departamentu Bankowości Prywatnej w Banku Millennium, Pana Arkadiusza Stolarskiego, który wskazał na istotne aspekty obsługi najzamożniejszych klientów:

"Przewagę konkurencyjną chcemy budować w obszarze jakości obsługi, ponieważ w naszej ocenie jest ona dla Klientów najważniejsza. Stawiamy na kwalifikacje doradców Klienta, ich ciągłe doskonalenie i rozwój. Dlatego oferujemy Klientom obsługę na najwyższym poziomie, zapewnianą przez mobilnego osobistego Doradcę Bankowości Prywatnej oraz planowanie finansowe dostosowane do profilu Klientów.

Mają oni do dyspozycji szeroką ofertę inwestycyjną i lokacyjną (w tym otwartą platformę funduszy i produktów strukturyzowanych – krajowych i zagranicznych) która spełnia większość ich oczekiwań, a w sytuacji szczególnych potrzeb proponujemy rozwiązania wykraczające poza standardową ofertę. Mogą inwestować w sztukę (art. Banking). Oferujemy im również doradztwo podatkowe.  

Klienci Bankowości Prywatnej otrzymali do swojej dyspozycji karty Millennium MasterCard World Signia/Elite oraz Millennium MasterCard World Signia/Elite VIP – najlepsze karty kredytowe według miesięcznika Forbes (grudzień 2013), z limitami nawet do 1 mln zł w przypadku karty Millennium MasterCard World Signia/Elite oraz 2 mln zł w przypadku karty Millennium MasterCard World Signia/Elite VIP.

Obie karty zapewniają użytkownikom poczucie bezpieczeństwa, oferując szereg pakietów ubezpieczeń z gwarantowanymi wysokimi sumami ubezpieczenia – m.in. do 1 miliona euro w przypadku kosztów leczenia za granicą i 500 tys. euro na pokrycie kosztów następstw nieszczęśliwych wypadków w podróży zagranicznej. Świadczenia obejmują także członków rodziny – nawet w sytuacji, gdy podróżują oni bez posiadacza karty. Ochrona nie jest uzależniona od użycia karty – aktywacja odbywa się automatycznie. 

Dla posiadaczy karty dedykowany jest specjalny program przywilejów WORLD SIGNIA / ELITE MASTERCARD PRIVILEGES. Umożliwia on korzystanie z bogatego wachlarza korzyści oferowanego przez najbardziej renomowanych partnerów w zakresie wypoczynku,  rekreacji i zakupów (5 sieci hotelowych – GHA Discovery, Mandarin Oriental Global Hotels, Fairmont Hotels, Raffles Hotels, Swissotel, dwie wypożyczalnie samochodów – Avis, Hertz, wypożyczalnia samolotów – Oxford Jets, organizatorzy ekskluzywnych rejsów - Oceania Cruises, Regent Seven Seas Cruises, usługi turystyczne - Abercrombie & Kent, 2 ekskluzywne butiki- MR PORTER.com, NET-A-PORTER.com, sklep z biżuterią- Stephen Webster).

Klienci mogą również korzystać w ramach karty z programu World MasterCard Rewards – punkty zebrane w programie można wymieniać na dowolnie wybrane bilety lotnicze w preferowanych liniach lotniczych, noclegi w hotelach na całym świecie, wynajem samochodów, organizowanie transportu z/na lotnisko, a także produkty dostępne w specjalnym katalogu nagród. Po każdej bezgotówkowej transakcji są naliczane punkty na indywidualnym koncie uczestnika programu. Stosowany przelicznik jest korzystniejszy od przeciętnych, stosowanych na rynku. Wymiana punktów na nagrody możliwa jest za pośrednictwem platformy World MasterCard Rewards lub Linii Bankowości Prywatnej. Aby przybliżyć uczestników programu do ciekawych nagród, punkty można również zdobywać dzięki płatnościom kartą Millennium World Debit MasterCard.

Usługi Concierge są na najwyższym międzynarodowym poziomie. Dla obsługi Klientów dedykowany jest specjalny polski zespół doświadczonych konsultantów, świadczący pomoc przez 24 h na całym świecie.

Pakiet Assistance & Concierge obejmuje m.in. rezerwację podróży i wypożyczenia samochodu, organizację biletów na imprezy, rezerwacje wyjazdów wypoczynkowych i restauracji jak również zapewnienie samochodu z kierowcą. Usługi Concierge są dostarczane przez międzynarodową firmę, która zapewnia możliwie najwyższy dostępny poziom usług oraz zatrudnia ekspertów z wieloletnim doświadczeniem. Cała sieć Concierge składa się z 60 biur na świecie co pozwala na lepszą wymianę doświadczeń pomiędzy doradcami i ma wpływ na satysfakcję i jakość informacji dla Klientów. Obecnie Klienci mogą wybrać 9 języków rozmowy, w 2014 planowane jest wprowadzenie kolejnych.

Brak limitu wejść (także dla dowolnej liczby osób towarzyszących) oraz brak opłaty za wejście do saloniku w ramach programu Priority Pass.

Wraz kartą kredytową, w specjalnym ‘welcome pack’, Klienci otrzymują bezpłatnie imienną prestiżową kartę Priority Pass, która stanowi międzynarodową przepustkę do ponad 600 ekskluzywnych saloników na lotniskach w przeszło 100 krajach na całym świecie. Karta ta umożliwia swoim posiadaczom oraz ich gościom wstęp do wybranych salonów lotniskowych i korzystanie z różnych świadczeń i usług, niezależnie od klasy podróży i linii lotniczych, w których został wykupiony przelot. Bank nie nalicza żadnych opłat za korzystanie z saloników na lotniskach zarówno od posiadaczy karty (ilość wejść bez ograniczeń), jak również ich gości (ilość osób bez ograniczeń). To wyjątkowo szeroki zakres usługi Priority Pass na rynku."

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Komentarze użytkowników
Dodaj swój komentarz do tego artykułu...Private Banking w Millennium ...

Wpisz swój komentarz poniżej.

(wymagane)

(wymagane)

Twój e-mail nie będzie wyświetlany na stronie - to informacja dla administratora