Zur Navigation | Zum Inhalt
Rozwój bankowości prywatnej w PKO PDF Drukuj Email
09.11.2014.
W ciągu trzech lat od uruchomienia Centrum Bankowości Prywatnej PKO Banku Polskiego wartość aktywów najzamożniejszych klientów zarządzanych przez CBP przekroczyła 7,2 miliarda złotych. Centrum obsługuje prawie 3 tysiące klientów i systematycznie rozwija sieć dedykowanych placówek. W październiku zostało otwarte Biuro w Łodzi, a 3 listopada w Szczecinie.

Centrum Bankowości Prywatnej obsługuje klientów dysponujących aktywami finansowymi w wysokości co najmniej 1 miliona złotych. W ramach oferty najzamożniejsi klienci Banku mogą liczyć między innymi na doradztwo finansowe świadczone przez profesjonalnie przygotowany zespół doradców, obsługę w zapewniających dyskretną atmosferę oraz prestiż biurach bankowości prywatnej lub w miejscu dowolnie wskazanym przez klienta, oraz specjalną ofertę produktową. Pierwsze biuro bankowości prywatnej powstało w Warszawie w 2011 roku. W ciągu trzech lat PKO Bank Polski uruchomił kolejne biura zlokalizowane w Gdańsku, Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu.

Łódź i Szczecin to kolejne miasta, w których klienci mogą skorzystać z kompleksowej obsługi i najwyższej jakości świadczonych usług w dedykowanych placówkach. Biuro w Szczecinie znajduje się w nowoczesnym kompleksie biurowym Brama Portowa, a łódzki oddział w budynku MediaHub w ścisłym centrum miasta.

- PKO Bank Polski jest liderem polskiej bankowości prywatnej w zakresie wzrostu liczby klientów i dynamiki przyrostu zarządzanych aktywów. Bezpieczeństwo i wiarygodność oferowana przez Bank, oraz dyskrecja i elastyczność, w połączeniu z doświadczeniem naszych doradców, zapewniają komfortową obsługę i rozsądne zarządzanie oszczędnościami. Z przyjemnością informuję, że otworzyliśmy nasze kolejne dedykowane oddziały w Łodzi i Szczecinie – podkreśla Adrian Adamowicz, Dyrektor Pionu Sprzedaży Detalicznej.

PKO Bank Polski przygotował dla klientów bankowości prywatnej szeroką ofertę depozytową, pozwalającą na lokowanie na różne terminy – również w walutach obcych. Wśród proponowanych form oszczędzania są także produkty zapewniające dostęp do środków w trakcie trwania inwestycji. Klienci mogą skorzystać z wyższych, indywidulanie negocjowanych stawek oprocentowania.

W ramach produktów dla najzamożniejszych klientów, Bank oferuje między innymi usługę asset management realizowaną przez PKO TFI. Usługa zarządzania aktywami jest adresowana do klientów dysponujących środkami w wysokości od 1 mln zł dla strategii standardowych i od 5 mln zł dla portfeli indywidualnych. Dedykowana jest klientom, którzy poszukują indywidualnych rozwiązań i chcą powierzyć całość lub część środków pieniężnych licencjonowanym doradcom inwestycyjnym.

Bankowość prywatna w PKO Banku Polskim to także możliwość korzystania z prestiżowych kart kredytowych. W ramach kart PKO Visa Infinite i PKO MasterCard Platinium klienci mogą liczyć na całodobowy dostęp do pakietu usług concierge, oferującego opiekę w czasie podróży i w domu, serwis informacyjny, infolinię, wszelkiego rodzaju rezerwacje, doręczanie kwiatów, prezentów, usługi kurierskie oraz organizację innych usług oczekiwanych przez posiadacza karty.

Klientom korzystającym z prestiżowych kart Bank oferuje rozszerzony program przywilejów współtworzony z nowymi partnerami PKO Banku Polskiego. Program gwarantuje atrakcyjne zniżki i rabaty w zakresach: wypoczynek i rozrywka (usługi w najlepszych polskich hotelach, ośrodkach wypoczynkowych, restauracjach i winiarniach), zdrowie i uroda (wyselekcjonowane ośrodki SPA, kliniki medyczne i salony fryzjerskie w całym kraju), oraz dom i wnętrze (produkty i usługi związane z wyposażeniem i wystrojem wnętrz oraz ich ochroną i wyceną).

Z myślą o bezpieczeństwie klientów bankowości prywatnej, wspólnie z najlepszymi towarzystwami na rynku PKO Bank Polski oferuje szeroki wachlarz ubezpieczeń, począwszy od ubezpieczenia mieszkań, poprzez ubezpieczenie w podróży, aż po ubezpieczenia spłaty kredytu.

Kluczową rolę w sprawnym funkcjonowaniu usług dla najzamożniejszych klientów odgrywają doradcy bankowości prywatnej. W celu zapewnienia usług na najwyższym poziomie, Bank wprowadził dla nich trzystopniową ścieżkę szkoleniowo-certyfikacyjną. Wyspecjalizowany zespół doradców przy aktywnej współpracy z klientem monitoruje aktywa, dostarcza wiedzy ekonomicznej i sygnalizuje wydarzenia rynkowe mogące mieć wpływ na stopę zwrotu z inwestycji. Dodatkowo w każdym biurze możliwy jest kontakt z maklerem, który koordynuje współpracę Centrum Bankowości Prywatnej z Domem Maklerskim PKO Banku Polskiego.


Źródło: PKO Bank Polski
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Komentarze użytkowników
Dodaj swój komentarz do tego artykułu...Rozwój bankowości prywatnej w PKO ...

Wpisz swój komentarz poniżej.

(wymagane)

(wymagane)

Twój e-mail nie będzie wyświetlany na stronie - to informacja dla administratora