Zur Navigation | Zum Inhalt
Kampania reklamowa Citigold PDF Drukuj Email
09.12.2015.
W poniedziałek, 7 grudnia, ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Citigold. Kampania ma na celu wzmacnianie świadomości ofert dla klientów zamożnych i zainteresowanie nią tych, którzy dotychczas nie współpracowali z Citi Handlowy w zakresie prywatnej bankowości. Nowym klientom Citi Handlowy proponuje lokatę terminową o oprocentowaniu 3,5% w skali roku do 400 tys. zł lub bonus inwestycyjny w wysokości do 8 tys zł.

Kampania prasowa będzie realizowana w grudniu 2015 oraz styczniu 2016 roku i obejmie takie tytuły jak: National Geographic, Forbes, Kaleidoscope i Mercedes-Benz Magazyn. Pierwszy etap kampanii rozpoczął się 23 listopada i objął ogólnopolskie stacje telewizyjne takie jak TVP1, TVP2 oraz TVN, a także kanały tematyczne: TVN24, TVN24 Biznes i Świat, Canal+ Sport, Canal+ Sport2, Polsat News, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Superstacja, Eurosport, TVP Sport, TVP Historia i TVP HD. Spot kampanii można obejrzeć pod linkiem.
 
Citigold to jeden z naszych najważniejszych segmentów. Nowym klientom - wiedząc że zmiana banku wiąże się z określonym wysiłkiem - oferujemy na powitanie 3 miesięczną lokatę terminową o oprocentowaniu 3,5% w skali roku do 400 tys. zł lub bonus inwestycyjny w wysokości do 8 tys. zł - powiedział Tomasz Daniun, Dyrektor ds. Segmentów w Citi Handlowy
 
- To jednak nie wszystko - dodaje Tomasz Pol, Szef Pionu Zarządzania Produktami Detalicznymi, Usługami Maklerskimi, Segmentami i Siecią Oddziałów - Kampania ma także na celu dalsze wzmacnianie świadomości naszej marki wśród kluczowej dla nas grupy klientów. Chcemy być bankiem z wyjątkową ofertą dla klientów zamożnych. Mając globalne doświadczenie i ekspertyzę mamy poczucie, że pozostajemy niezwykle wartościowym partnerem, który może wspierać zarządzanie majątkiem.

W ramach promocji klienci mają możliwość zainwestować do 400 tys. zł wybierając ile środków przeznaczyć na 3 miesięczną lokatę na 3,5% a ile na Fundusze Inwestycyjne - zyskując, już w następnym miesiącu, bonus inwestycyjny w postaci zwrotu 2% zainwestowanych środków. Przy zainwestowaniu całej kwoty w wysokości 400 tys. zł w fundusze inwestycyjne mogą zatem zyskać bonus inwestycyjny w wysokości 8 tys. zł.
 
Zakup funduszy wspierany jest przez Biuro Doradztwa Inwestycyjnego Banku. Oferta jest dostępna do 31 marca 2016 roku dla pierwszych 500 nowych klientów, którzy spełnią zapisane w umowie warunki. Podstawowym warunkiem jest utrzymanie salda na poziomie 300 tys. zł przez rok.

Źródło: Citi Handlowy
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Komentarze użytkowników
Dodaj swój komentarz do tego artykułu...Kampania reklamowa Citigold ...

Wpisz swój komentarz poniżej.

(wymagane)

(wymagane)

Twój e-mail nie będzie wyświetlany na stronie - to informacja dla administratora