Zur Navigation | Zum Inhalt
#CitiSmile w Citi Handlowy PDF Drukuj Email
18.10.2016.
Bardzo często mamy do czynienia z programami promującymi nowych Klientów, bardzo rzadko zaś banki podejmują działania mające na celu zbudowanie trwałych zachęt w trakcie współpracy - wzmocnienie relacji z Klientem. 
 
Citi Handlowy postanowił podziękować swoim klientom za aktywne korzystanie z kart kredytowych i ruszył z autorskim programem lojalnościowym #CitiSmile. To jedyny w Polsce tego typu program na rynku bankowym, w ramach którego klienci otrzymują podziękowanie od banku w formie drobnych, ale starannie dobranych benefitów, m.in. biletów do kina, voucherów na kawę, zaproszeń na niecodzienne wydarzenia  oraz innych drobnych upomników. Bank chce objąć programem do końca 2017 roku 100 tys. posiadaczy kart kredytowych. Bez rejestracji, podawania danych, zbierania punktów – klienci doceniani są jedynie za używanie karty kredytowej.
 
- Program Citi Smile powstał z jednej strony, żeby podziękować naszym klientom za to że są z nami, z drugiej - nagrodzić ich za korzystanie z karty kredytowej. Klient nie zbiera punktów, nie musi w żaden sposób przystępować do programu, wystarczy że aktywnie używa swojej karty w trakcie zakupów. W zamian otrzymuje od nas drobne niespodzianki albo zaproszenia na specjalne eventy, które mają wywołać na jego twarzy uśmiech. To unikatowy program, którym wyznaczamy nowe trendy na rynku, podobnie jak przed laty, kiedy Citibank wprowadzał na polski rynek karty kredytowe - tłumaczy Mateusz Oleksy, dyrektor Biura Zarządzania Portfelem Kredytów Niezabezpieczonych Citi Handlowy.
 
Citi Handlowy zainicjował program w czerwcu  2016 r. zapraszając jednorazowo klientów na pokaz oskarowego filmu Alejandro Gonzalez Iñárritu „Zjawa” podczas inauguracji Filmowej Stolicy Lata. Bank przygotował dla swoich gości specjalną strefę z leżakami i fotobudką, której towarzyszyło hasło #CitiSmile.
 
Obecnie program będzie rozwijany, a liczba atrakcji i objętych progamem osób będzie rosła.  Od października do końca roku aż 4 tys. klientów może zostać zaskoczonych wiadomością SMS, że jedna z ich transakcji zostanie objęta cash-backiem.
 
- W ramach CitiSmile w każdym miesiącu zapraszamy aktywnych posiadaczy karty kredytowej do kina lub na kawę, wysyłamy drobne upominki oraz organizujemy akcje specjalne. Przed nami kolejne duże wydarzenia. W październiku zapraszamy nasze klientki na metamorfozę z perfumeriami Douglas, a w listopadzie na wielki trening z Ewą Chodakowską - mówi Mateusz Oleksy.
 
Citi Handlowy planuje rozwijać swój autorski program i objąć nim ponad 100 tys. klientów do końca przyszłego roku. Rusza też kampnia promocyjna w mediach społecznościowych i bezpośrednia komunikacja do klientów na temat zalet programu. 
 
Oprócz CitiSmile posiadacze kart wydawanych przez bank mogą także korzystać z Programu Rabatowego, który oferuje zniżki nawet do 50% w ponad 4800 punktach usługowo-sprzedażowych w całej Polsce. To pierwsza i jedna z największych jeśli chodzi o liczbę partnerów oraz miejsc inicjatywa tego typu w Polsce. Klienci Citi Handlowy mogą z nich korzystać przez cały rok. Oprócz regularnych rabatów, posiadacze kart kredytowych mają dostęp do wyjątkowych okazji, tzw. gorących ofert. To limitowane w czasie specjalne promocje i zniżki w wybranych punktach. Więcej o Programie Rabatowym na http://www.citirabaty.pl/ .
 
źródło: biuro prasowe Citi Handlowy
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Komentarze użytkowników
Dodaj swój komentarz do tego artykułu...#CitiSmile w Citi Handlowy ...

Wpisz swój komentarz poniżej.

(wymagane)

(wymagane)

Twój e-mail nie będzie wyświetlany na stronie - to informacja dla administratora