Zur Navigation | Zum Inhalt
Pięć gwiazdek "Forbes" dla Citi Handlowy PDF Drukuj Email
27.12.2016.
Citi Handlowy poraz kolejny otrzymał najwyższą ocenę dla swojej bankowości prywatnej w prestiżowym ratingu przygotowywanym przez magazyn "Forbes". Tym razem szczególnie doceniono wprowadzenie nowych rozwiązań technologicznych wspomagających pracę doradców i przyspieszających proces inwestycyjny.

Tegoroczne zestawienie "Forbes" prezentujące rating usług z segmentu private banking objęto 11 banków. W uzasadnieniu o przyznaniu pięciu gwiazdek dla Citi Handlowy, miesięcznik przyznał plus za "duże inwestycje w mobilność doradców". Magazyn odnotował, że bank wzmocnił swój globalny charakter, skupiając się na klientach prowadzących interesy na całym świecie oraz przypominał o rewolucyjnej przebudowej oferty dla najzamożniejszych klientów Citigold Private Client w 2015 roku.
 
- Pięć gwiazdek w ratingu "Forbes", a także fakt, że otrzymujemy je kolejny rok z rzędu jest dla nas ogromnym wyróżnieniem i jednocześnie zobowiązaniem na przyszłość. Cieszę się, że doceniono nasze starania, aby dostarczać klientom innowacyjne oraz unikatowe na rynku rozwiązania w obszarze private banking. Aplikacja CitiPlanner, którą wdrożyliśmy w tym roku wspiera opiekunów klienta w zakresie prezentacji materiałów dotyczących produktów inwestycyjnych oraz realizacji transakcji w ich zakresie. Dzięki niej możemy zaproponować klientowi spotkanie w dogodnym dla niego czasie i miejscu, a efekty takiego spotkania mogą być natychmiastowe. CitiPlanner to bardzo wszechstronne narzędzie, które zdecydowanie wyróżnia się na polskim rynku - mówi Marcin Rosiecki, dyrektor Departamentu Bankowości Prywatnej w Citi Handlowy.
 
Wprowadzona w drugim kwartale 2016 roku aplikacja CitiPlanner na iPada pozwala opiekunom klientów Citigold oraz Citigold Private Client automatycznie przeprowadzić badanie indywidualnej sytuacji klienta, określić profil ryzyka i dopasować modelowy portfel do jego preferencji. Przy pomocy aplikacji CitiPlanner opiekun klienta jest w stanie wygenerować rekomendację inwestycyjną. Zarówno prezentacja oferty, jak i proces wydawania rekomendacji odbywa się na ekranie tabletu, na którym też od razu może złożyć eletroniczny podpis. Proces zakupu inwestycji przeprowadzany jest całkowicie elektronicznie - dokumentacja przesyłana jest w formie mailowej na adres klienta, a potwierdzenie wysyłane SMSem.
 
"Forbes" w corocznym zestwieniu bankowości prywatnej uwzględnia szerokość oferty inwestycyjnej, jej elastyczność oraz fakt czy bank odpowiada na trendy rynkowe. Pod uwagę brane jest również podejście do klienta: doradztwo inwestycyjne, kwestie produktów inwestycyjnych szytych na miarę potrzeb klienta, inwestycyjnych, jakość i częstotliwość raportowania wyników i stanu portela inwestycyjnego. Kolejne aspekty to liczba programów rabatowych, organizacja konferencji oraz usługi pozafinansowe.
 
Pięć gwiazdek w rankingu "Forbes" to kolejne potwierdzenie silnej pozycji Citi Handlowy w segmencie dla klienta zamożnego. W ubiegłym roku bank otrzymał pierwsze miejsce w ranking bankowości prywatnej magazynu The Banker" wydawanego przez Financial Times. Z kolei w 2014 roku "Euromoney Magazyn" przyznał Citi Handlowy nagrodę w rankingu Private Banking and Wealth Management Survey 2014" w kategorii Super affluent clients".

Źródło: Citi Handlowy
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Komentarze użytkowników
Dodaj swój komentarz do tego artykułu...Pięć gwiazdek "Forbes" dla Citi Han... ...

Wpisz swój komentarz poniżej.

(wymagane)

(wymagane)

Twój e-mail nie będzie wyświetlany na stronie - to informacja dla administratora