Zur Navigation | Zum Inhalt
W businessman.pl o private banking PDF Drukuj Email
17.06.2018.
W najnowszym numerze magazynu businessman.pl (NR 5-6 2018) znajdziemy kilka ciekawych artykułów z zakresu bankowości prywatnej.

W artykule "Portret Milinera" podjęto próbę scharakteryzowania polskiego rynku private banking. Według autorki artykułu liczbę krajowych milionerów można szacować na ok. 300 tys. osób. Co ciekawe, według cytowanego raportu BZ WBK, profil klientów PB w Polsce jest niezwykle konserwatywny. Warto podkreślić, że tylko 37 procent Klientów przkonanych jest, że doradca uwzględnia ich życiowe cele. Głównym powodem dla którego Klienci korzystają z usług private banking jest dostęp do doradztwa inwestycyjnego. Klienci są w większości przypadków przytłoczeni dużą liczbą produktów i ich złożonością. 

W artykule "Cybernetyczny Private Banking" opisano trendy i pomysły dotyczące sposobów wykorzystania sztucznej inteligencji na rynkach finansowych w tym dla Klientów private banking. Podano przykłady firm wdrażających już te innowacyjne rozwiązania oraz przykłady zastosowań.

W kolejnych artykułach podjęto tematy doradztwa w zakresie nauczania swoich dzieci (wraz z pomocą w finansowaniu nauki w najlepszych uczelniach świata), oraz inwestowania w numizmaty. Poprzez wywiad z Panem Jakubem Boguszem, dyrektorem Private Banking i Wealth Management w ING Banku Śląskim zapoznajemy się z profilem Klientów oraz wachlarzem produktów tej instytucji finansowej.

źródło: Magazyn Businessman.pl NR 5-6 2018
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Komentarze użytkowników
Dodaj swój komentarz do tego artykułu...W businessman.pl o private banking ...

Wpisz swój komentarz poniżej.

(wymagane)

(wymagane)

Twój e-mail nie będzie wyświetlany na stronie - to informacja dla administratora