Zur Navigation | Zum Inhalt
ING Gwiazdą Jakości Obsługi 2019 PDF Drukuj Email
21.03.2019.

ING Bank Śląski został uhonorowany przez konsumentów w XII edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. Bank uzyskał tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2019”, w kategorii „Banki”.

Cieszymy się, że kolejny raz klienci nas docenili. Ta nagroda jest dla nas bardzo ważna i cenna. Po pierwsze jest przyznawana przez samych klientów - a nie przez ekspertów - a po drugie jest nagrodą zespołową. Jakość obsługi budujemy bowiem wszyscy, kiedy na co dzień wspieramy klientów ale też kiedy tworzymy dla nich produkty i rozwiązania. Składamy klientom obietnicę liczą się ludzie, co jest bardzo wysoko postawioną poprzeczką, ale takie nagrody udowadniają, że potrafimy jej dotrzymać - powiedziała podczas odbierania nagrody Magdalena Macko-Gizińska, Dyrektor Centrum Eksperckiego Doświadczeń Klientów w ING Banku Śląskim.

Polski Program Jakości Obsługi, wyłania liderów w poszczególnych branżach na podstawie ocen i opinii klientów. Klienci mogą zgłaszać opinie przez cały rok, za pośrednictwem portalu www.jakoscobslugi.pl lub aplikacji mobilnej.

Gwiazdę Jakości Obsługi otrzymują te firmy, które w opiniach konsumentów wykazują najwyższą dbałość o obsługę klienta oraz zyskały ich pozytywne rekomendacje na kolejny rok. 

źródło: ING Bank Śląski

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Komentarze użytkowników
Dodaj swój komentarz do tego artykułu...ING Gwiazdą Jakości Obsługi 2019 ...

Wpisz swój komentarz poniżej.

(wymagane)

(wymagane)

Twój e-mail nie będzie wyświetlany na stronie - to informacja dla administratora